keskiviikko 6. tammikuuta 2016

Tämä päivä on hyvä päivä

Tervetuloa lukemaan blogiani! Tämä on päiväkirjanomainen tapa kertoa asioista, jotka itseäni pohdituttavat ja joista koen mielekkääksi kirjoittaa. Toivon, että saat sanoistani vahvistusta ja oivalluksia - mitä ikinä polullesi tarvitsetkaan!

Tässä ajassa tuntuu olevan paljon muutoksia, jotka pohdituttavat. Niin itseäni kuin asiakkaitani.
Menossa oleva maailmanmuutos tekee haasteita pärjäämiselle. Työssäni kohtaan päivittäin asiakkaiden ongelmia ja pyrin olemaan puhtaana kanavana auttavien viestien saamiseksi.

Jotta voisin olla riittävän korkeana kanavana, tulee minun pystyä puhdistamaan ja nollaamaan kaikki se, mikä ei enää palvele. Työpäivässäni se tarkoittaa sitä, etteivät asiakkaan asiat kuulu minulle enää puhelun tai vastaanottokäynnin päätyttyä.

On vienyt aikaa päästä tähän työskentelymuotoon, jossa olen läsnä vain sen hetken kun kanava on auki. Asiakkaan asiat eivät oikeasti kuulu minulle, vaan olen käytettävissä avun kanavana vain sen hetken kun hän haluaa. Sen jälkeen on asiakkaan asiat unohdettava. Tämä on suoja ja edellytys jaksamiselle työssäni.
Voin todeta, että tämän olen oppinut ja siitä kiinni pitänyt. Jopa siinä määrin, että asiakas, joka soittaa 2-3 kertaa vuodessa saattaa ihmetellä, etten muista mitään mitä viimeksi puhuimme, vaan aloitamme aina siitä tilanteesta, jossa hän on!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti